Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Isnin, 16 Jun 2014

:: NURIN E-DAYS :: emmmm Meriah :)

 Assalamualaikum kekawan..
Alhamdulillah .. Moga sihat dan ceria :)

Pada hari Sabtu 14.6.14 berlangsung lah majlis pertunangan anak kak lang saya yg sulong ~ Nurin..
Saya dah balik pada hari jumaat tu dan kami 9 beradik berkumpul dirumah kak lang .. Bermula untuk bergotong royong utk membuat persiapan tengahari esoknya.. hari jumaat tu semua orang tido hampir pukul 3 pagi.. yg kaum bapanya sibuk tengok world cup.. kaum ibu sibuk dengan hantaran dan memasukan goodies didalam bekas..

Tetamu dari Perak mula memenuhi ruang tamu.. 

Hantaran dari pihak perempuan.. 13 dulang..

Hantaran dari pihak lelaki.. 13 dulang

Tersenyum riang kak lang saya.. tak lama lagi menerima menantu sulong kan...

Pasang sejoli dulu kini dan selamanya.. hingga ke syurga..
Mak dan abah saya :)

Dah terikat dijari manis cincin pertunangan.. semoga dipanjangkan pula ke jinjang pelamin..

Nurin bersama hantaran dari pihak lelaki..

Bersama hantaran dari pihak perempuan pulak..

Bergambar dengan ahli keluarga pihak lelaki..

Sebahagian dari keluarga perempuan.. tak sempat nak ambil gambar .. dah sibuk melayan tetamu kan :)

Kak lang dan bang lang yg duduk bertiga tu..

Selesai majlis tu lebih kurang pukul 4.00 ptg.. hilang kepenatan bila majlis berjalan dengan lancar dan meriah..






22 ulasan:

  1. TAHNIAH nurin..moga impian menjadi kenyataan...aminn.

    BalasPadam
  2. Tahniah Nurin kerana sudah bertemu bakal pasangan hidup..Alhamdulillah

    BalasPadam
  3. Tahniah Nurin... meriahnya majlis... kak wajah Nurin ni mcm wajah akak lah.. anak saudara kan.. :)

    BalasPadam
  4. Bismillahirrahmanirrahim..

    Assalammualaikum wbt

    ALFAJR TRAVEL & TOURS SDN BHD (768307-X) (KPK/LN 5056/1) menyediakan perkhidmatan UMRAH.

    Pakej Umrah December (Musim cuti sekolah) dari harga RM4,790.

    Layari:

    umrahjohor.blogspot.com
    www.alfajrtravel.com.my

    Hubungi:
    07-2344437
    (utk sebarang pertanyaan)

    BalasPadam
  5. tahniah nurin.. selamat pengantin baru.. semoga berbahagia sampai ke syurga..

    BalasPadam
  6. tahniah...selamat bertunang kpd nurin :)

    BalasPadam
  7. Tahniah Nurin..Semoga dipanjangkan pertunangan ini kepada pernikahan pula nnt..InsyaAllah...

    BalasPadam
  8. bnyk juga hntaranya ek..

    insyallh jodoh dipnjngkan..

    BalasPadam
  9. cantiknya bakal raja sehari..tahun ni jugak ke majlisnya?

    BalasPadam
  10. tahniah untuk nurin ibubapanya dan buat yatie jugak

    BalasPadam
  11. wajah nurin seiras yatie lah.....tahniah utk nurin dan yatie juga yg bakal dpt anak sedara menantu.

    BalasPadam
  12. tak lama lagi berkenduri kendara la sambut menantu ye kak? bestnya...dpt berkumpul sanak saudara ;)

    BalasPadam
  13. cantik2 semua hantaran dari ke dua belah pihak

    BalasPadam
  14. Alhamdulillah... tambah lagi anak buah Yati ye. Insya-Allah satu-satu akan menyusul tau Yati.

    Cantik warna pilihan Nurin:)

    BalasPadam
  15. wahhhhh byk nyer hantaran... meriah sungguh berkumpul ramai-ramai gini..

    BalasPadam
  16. Tahniah dan selamat bertunang. Lepas ni merasalah makan nasi minyak pulak, Insya Allah!

    Amboi, kaum bapa kalau takda majlis keesokan harinya tetap juga berjaga dek kerana bola. Nasib baik kaum ibu semuanya bukan kaki bola :)

    BalasPadam
  17. Tahniah Nurin....Cantik Nurin...
    Meriah yeh CH berkumpul kaum kerabat....
    Untung Nurin ada makcik yg tolong sponsored sedulang hantaran hehe...merak kayangan lagi hehe

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)